Felhívás! Jelenleg még nem elérhetőek a tanfolyamok, de hamarosan elindulnak. Iratkozz fel a képzés értesítőre, hogy elsőként értesülj az indulásról!
A keresőmarketing egyik szakága a keresőhirdetés, a másik pedig a keresőoptimalizálás. Míg a SEO egy hosszútávú folyamat, amelynek akár hónapokkal később lesz eredménye, addig a Google Ads hirdetésekkel pár órán belül ott lehetsz a keresési találatok között.
Mindenki ezt szeretné, ehhez viszont tanulás és sok gyakorlás szükséges, nem pedig ígéret. Van aki úgy véli, hogy gyorsan végig kattintgatva beállít valahogy egy hirdetést, beleömleszt egy csomó kulcsszót és az már elegendő. Ha ez ilyen egyszerű lenne, akkor nem lenne szükség az oktatásomra.
A PPC kattintási költségek egyre csak emelkednek és egyre gyakoribbak a több száz, vagy bizonyos szektorokban a több ezer forintos kattintások. Szakértelem, no meg tapasztalat nélkül gyorsan elviheti a pénzt a zsebedből.
Röviden azoknak, akik teljeskörűen szeretnék megtanulni a keresőhirdetési marketinget.
Ha a lenti felsorolásban magadra ismersz, akkor ideje elkezdened tanulni!
egyetemisták és tanulni vágyók
akik biztos Google Ads hirdetési alapokkal szeretnének bekerülni a munkaerőpiacra
kezdők és újrakezdők
akiknek nincs elegendő Google Ads tudásuk és előre akarnak lépni a ranglétrán
pályaváltók és szabadúszók
akik belevágnának egy új szakterületbe, a PPC hirdetések elsajításába a Google felületén
webshop tulajok, virtuális asszisztensek, menedzserek
akik az online szektorban dolgoznak, értékesítenek
Menedzseld magabiztosan a Google Ads kampányaidat!
A Google Ads hirdetéseid folyamatos munkát igényelnek, nem hagyhatod őket több hétre csak úgy magukra, ugyanis bizonyos időközönként optimalizálnod kell őket. Ezért megtanítom neked a Google Ads elméletét és gyakorlati alkalmazását. Az itt felsoroltakra mind választ fogsz kapni.
Sajátítsd el a Google Ads hirdetési csatornáit!
Keresőhirdetés
Display hirdetés
YouTube hirdetés
A Keresőhirdetés, a keresőmarketing egyik ága, amely olyan fantasztikus lehetőség, amelyek mellett óriási baklövés lenne elmenni. A megfelelően megválasztott és optimalizált kulcsszavak alapján hozni fogja a potenciális célközönséget.
A banner alapú hirdetés (szöveg, kép) a Display hálózat része, amely azon weboldalakon jelenik meg, akik csatlakoztak a Google AdSense hálózatához. A videóhirdetés technikailag a Display hálózat része, de különállóan YouTube hirdetésnek is nevezzük.
A Google Ads megtanulása után...
Ami mindig felmerül, hogy melyik hirdetési felület a jobb:
Facebook-, vagy Google hirdetések?
A válaszom: NINCS SZENT GRÁL, ezen felületek között nem lehet harc. Ugyanis két teljesen különálló lehetőség arra, hogy még jobb eredményeket érj el. Biztosra veszem, hogy nem a Facebook keresőjébe írod be, hogy "melyik a legjobb hűtőgép". A keresőoptimalizálás mellett ilyenkor a Google Ads hirdetésekre is szükséged van. Viszont egy profi hirdető mindkettőhöz egyaránt ért.
Aki általánosságban azt állítja, hogy csak a Google Ads, vagy csak a Facebook hirdetések a jók, az nem ért hozzá, mert ilyet nem lehet kijelenteni. A két hirdetési csatorna egymást erősítheti, de az is lehet, hogy piactól függően csak az egyik fog nagyobb konverziót (bevételt) eredményezni. A megfelelő eszköz kiválasztásánál a tapasztalat és a tesztelés dönt.
A döntéshez, a hirdetési kampányok felállításához, a teszteléshez és optimalizáláshoz szükséges alapokat mind megkapod a Google Ads képzésen!
Visszanézhető
Bármikor visszanézheted, amikor szükséged van gyakorlásra, vagy információkra. Egy tantermi Google Ads tréning után fizetned kellene pluszba a videókért.
Kényelmes
Bárhol is vagy, a foteledben ülsz, vagy épp egy kávézóban. Akkor tanulsz a Google hirdetésekről, amikor szeretnél. Így kényelmesebb, mint egy tantermi oktatás.
Olcsóbb
Nem kell sehová utaznod, autóval parkolnod. Egyszóval időt és pénzt spórolhatsz.
Személyre szabható
Egy élő tréningen alig van idő kérdezni, itt viszont a Google Ads tanácsadásom, vagy mentorálásom keretében csak veled foglalkozom.
Felmértem a Google Ads tréningek piacát és sajnos négy alap oktatási problémával találkoztam.
Ne értsd félre, nem azt mondom, hogy mindenhol ezek a bökkenők, hiszen szerencsére vannak minőségi oktatások, illetve nagyszerű oktatók. Viszont azt tapasztaltam, hogy felhígultak az online marketing-, illetve a Google Ads képzések. Így a tanulni vágyók nehezen tudnak dönteni, hiszen nem ismerik a lehetőségeket. Ez így korántsem hatékony, amit már lehet, hogy te is átéltél valamilyen képzésen.
ALAPOK
Gyakran evidensnek veszik, hogy mindenki ismeri a Google Ads alapjait és rögtön a lényegre térnek. A tanulók így nem kapnak részletes válaszokat a kérdéseikre.
GYAKORLATIASSÁG
Túl általánosan beszélnek a Google hirdetésekről és az átfogó gyakorlati oktatás elmarad. Az oktatónak ilyenkor sajnos nincs kellő felkészültsége és szakmai tapasztalata.
FOKOZATOSSÁG
Rövid idő alatt akarnak több témát egyszerre megtanítani. Példaként, egy egynapos tréningbe nem fér bele a Facebook- és Google hirdetés, mert full másképp működnek.
UTÓKÖVETÉS
A Google Ads gyakorlaton egyszer végigmennek, utána mindenki maga oldja meg emlékezetből a beállításokat. Amire már több nap eltelte után is nehéz visszaemlékeznünk.
Mindezeket figyelembe véve hoztam létre a Google Ads képzést!
Adott iparágban Google Ads hirdetések nélkül nem fogsz tudni értékesíteni
Az okostelefonokon történő internetes keresések és vásárlások térnyerése átalakította a hirdetési piacot
Több szektorban (pl. magánegészségügy) olyan magas a piaci szereplők száma, hogy egymást érik a hirdetések, így csak a legjobb győzhet. Ha egy olyan szolgáltatást vizsgálunk, ahol azonnali megoldásra van szükség (pl. autómentés), akkor szinte csak azok érvényesülnek, akik az elsők között megtalálhatóak. A Google első 4 és utolsó 3 találata hirdetés (ha fut rá kampány), és közé ékelődik a 10 természetes (SEO általi) találat.
Ha azt gondolod, hogy Google hirdetésekre nincs szükséged, akkor el kell szomorítsalak, mert terméktől és szolgáltatástól függetlenül a mobilböngészőkben történő keresésekben és vásárlásokban előnyt élveznek a hirdetések. Mobilon még gyorsabban akarunk megoldást, így amikor keresünk valamit, akkor görgetés nélkül elsőként csak Google hirdetésekkel találkozunk, amire röptiben kattintunk is.
Ha nem értesz a Google Ads kampányokhoz és nem használod ki a mobilhirdetéseket, akkor drágán fogsz hirdetni, nem leszel ott az első között és a konkurenciáid folyamatosan elhalásszák majd előled a potenciális érdeklődőket és vásárlókat.
A Google Ads nem szórja a pénzedet, de tanulás nélkül nagy összeget fogsz kiadni a kezedből!
Kezedbe adok minden információt, hogy sikeres hirdetéseket futtathass és elkerüld a Google Ads tiltásait!
A minikurzusok önmagukban is értéket képviselnek, hiszen speciális témákat ölelnek át. Mindenképp szükséged lesz rájuk, ezért segítek és INGYEN a Google Ads tanfolyamom mellé nyújtom.
A bónusz értéke: 5.000 Ft
Tapasztalatom szerint szinte nincs olyan tanuló, akinek a Google Ads tanfolyam elvégzése után ne lenne kérdése, vagy bizonytalan egy-egy részt illetőleg, esetleg a cége Google Ads kampányaiban nem ért valamit. Ez nem abból adódik, hogy ne lenne elég részletes a képzés, hiszen a tanulási fázisokban sem vagyunk egyformák.
Épp ezért kidolgoztam számodra a Google Ads Tanácsadási és Mentorálási programomat, amit hidd el nekem, nem érdemes kihagynod.
Ráadásul mindezt akár 33%-al olcsóbban megkapod a képzésemhez! Így jobban jársz, mint ha önálló szolgáltatásként rendelnéd meg tőlem. Ez egyszeri ajánlat, ezért érdemes átgondolnod, ugyanis utólagos kedvezményes konzultációra nincs lehetőség.
Nem engedem el a kezed akkor sem, amikor vége van egy-egy leckének. A Google Ads képzéshez tanácsadást is választhatsz, amely oktatást és technikai beállításokat tartalmaz. Ha a tréning során maradtak kérdéseid, akkor azt át tudjuk beszélni 1 órában.
A tantermi képzéseim után a hallgatók 84%-ának volt legalább 3-4 kifejtős kérdése, így mindenképp érdemes ebben gondolkodnod.
A 3 órás mentoráláson minden kérdést feltehetsz, ami csak eszedbe jut a Google Ads hirdetésekről, emellett segítek elsajátítani a stratégiai gondolkodásmódot is. Plusz Google Ads kampányfelállítást is tartalmaz, vagyis áttekintem a weboldalad, webshopod és együtt felépítjük a stratégiádat.
Érdemes figyelembe venned, hogy a minőség megtartása végett havonta max. 10 hallgatót vállalok.
Sokan nem is gondolják, hogy mekkora jelentőséggel bír az, ha a tanulási folyamat közben egy Google Ads szakértő ad válaszokat a kérdéseidre. Nem gond, ha elakadsz, vagy ha elsőre valami nem egyértelmű, hiszen a Google Ads konzultációt pont ezért hoztam létre.
Segítek neked, kedvezményt is adok, viszont csak az első megrendelésnél tudod igénybe venni.
Már csak egy lépés van hátra!
1. Nyomj a Megrendelem gomba, hogy átkerülj a megrendelői oldalra.
2. Szabd személyre a rendelésedet és add meg az adataidat.
3. Sikeres online bankkártyás fizetést követően azonnal belevághatsz a tanulásba.
Google Ads
kezdőknek
Alpha kiképzés
helyett -
Az ár még nem elérhető
Megrendelem
Google Ads
képzés kezdőknek
+ tanácsadással
Az ár még nem elérhető
Megrendelem
Google Ads
képzés kezdőknek
+ mentorálással
Az ár még nem elérhető
MegrendelemMaximalista tanuló vagy?
Az összes weboldali képzést megkapod EXKLUZÍV kedvezményekkel egy csomagban!
A fent megnevezett díjszabások alanyi adómentes (bruttó) árak!
(1) Érdemes figyelembe venned, hogy ha a mentorálás során egy céges stratégia és sales funnel megalkotásában kell segítenem, akkor a 3 óra nem biztos, hogy elegendő lesz. A jó hír, hogy csak ezen esetben később plusz mentorálási órák is vásárolhatóak ugyanilyen kedvezményes áron.